Klaar voor de start... - Reisverslag uit Uden, Nederland van young-oldies - WaarBenJij.nu Klaar voor de start... - Reisverslag uit Uden, Nederland van young-oldies - WaarBenJij.nu

Klaar voor de start...

Door: Effi

Blijf op de hoogte en volg young-oldies

03 December 2014 | Nederland, Uden

Aan de vooravond van een grote reis waarbij dromen werkelijkheid gaan worden. Het aftellen begon ruim een jaar geleden en nu is het echt zover. Wie had dit ooit gedacht. Bepakt en bezakt samen met je (schoon)ouders op reis. Een reis waarvan het land duidelijk is maar de bestemmingen nog bepaald gaan worden. Voor nu liggen de spullen (meuk) chaotisch, her en der door ons huis in Uden. Daarbij wetende dat in de Peel alles (zeker een week) gestructureerd klaar ligt en niets vergeten zal worden. Wel moet ik even opmerken dat ons mam en pap (heerlijk dat Brabants) ook hele grote tassen bij zich hebben (120 liter per stuk) en dus ook meer meuk mee zullen nemen, zowel vanuit Nederland als vanuit Nieuw Zeeland. Vooral de kiwi's en wijn lijken favoriet te zijn. Niet getreurd, ze werken ook op bestelling.

Even terug naar vandaag. Nog 3 nachtjes slapen en dan is het zover. Het aftellen is nu echt begonnen. Met mijn hoofd en gedachten ben ik al in Nieuw-Zeeland maar met mijn voeten sta ik nog een paar dagen op Nederlandse bodem. Wat is het heerlijk om bijna te gaan. Diploma op zak, een leuke baan en geweldige avonturen in het vooruitzicht!
Lieve mensen, wees niet bang. Wij kijken goed uit en zullen goed voor Riny en Riet zorgen.

Voor nu allemaal een fijne Sinterklaas.

Lieve groet,

Effi

Ook namens Riet, Riny en Wesley

• 03 December 2014 - 16:32

Riet:

Dag Effi, super bedankt....dit is het begin!! We leven al lang toe naar dit moment en nu is het bijna zo ver. Sta nog met een been in de stoomboot en loop tegelijkertijd met mijn hoofd in de wolken. Letterlijk en figuurlijk....heb watten in mijn hoofd, kan niet meer echt denken, is allemaal heel onwerkelijk. Zat net op mijn fiets naar huis en verrekte van de kou. Kom ik boven en daar liggen de zomerjurken klaar. Zou bijna denken aan een natuurschok volgende week. Een ding is zeker....we gaan hiervan genieten!!

• 03 December 2014 - 17:17

Leonieke En Wim:

raar idee hoor dat al die lieve mensen straks aan de andere kant van de wereld zijn...
    Maar wat fijn dat we jullie kunnen volgen via dit blog!!! Geniet nog even van de voorpret, al lijkt het nu alleen maar chaos en onwerkelijkheid, het is de waarheid, jullie gaan een heerlijke reis maken, samen!
    Fijne feestdagen... wij zoeken het hier wel uit... zonder jullie... alleen...
    We wensen jullie een fantastische tijd toe!!!!!!!!!!
    Dikke vette zoenen

• 04 December 2014 - 08:54

Jori En Mark:

Ha bijna vakantiegangers!

Leuk om zo jullie eerste stukje te lezen. Gisterenavond was speciaal, een geweldige Sint-avond. Voor jullie alvast een geweldige vakantie toegewenst en we gaan de blog volgen!!
    Dikke kus van ons
    JMF&P xxxx

• 04 December 2014 - 12:53

Disk!:

Leukkk! Ik ga jullie volgen!

Heeeeeel veel plezier samen en geniet!

Dikke kus!

• 04 December 2014 - 15:39

Marijke Roeling:

Dag mooie rijke bofkonten!

Ik heb er alle vertrouwen in dat wij kunnen gaan mee genieten van deze bijzonder mooie reis!
    Laat de boel de boel vanaf het moment dat jullie het vliegtuig in stappen en kom gezond en nog rijker terug!

Liefs, Marijke

• 04 December 2014 - 22:09

Peter En Mia:

Hey Luitjes,
    Jullie gaan vast een geweldige tijd beleven. Geniet van iedere minuut.
    We zullen jullie trouw gaan volgen.
    Veel plezier op een welverdiende vakantie.
    Liefs Peter en Mia

• 04 December 2014 - 22:28

Ine:

Hoi Effi en Wesley
    Vanmiddag ben ik Riet en Riny even een goede reis gaan wensen en ik wil jullie ook een geweldige vakantie wensen. We volgen jullie zeker en zijn heel benieuwd wat jullie allemaal gaan zien, beleven en ervaren.
    Goeie reis en Effi jij nog van harte gefeliciteerd met je diploma.
    Ook van Noud.
    Ine

• 04 December 2014 - 22:37

Romana & John:

Lieve wes & effi!!

Echt super veel plezier in nieuw zeeland♡
    Heel veel foto's maken!!
    Wij zijn echt heel erg benieuwd.
    en we gaan zeker jullie blog volgens.
    kom heel huids terug!
    We zien jullie zaterdag nog♡

Dikke smakkerd van ons en een lebber en pootje van tom♡

• 05 December 2014 - 20:51

Carla :

Hallo young and oldies,

Een blog.... YES hier had ik al op gehoopt! Erg leuk om jullie zo te kunnen volgen op jullie avontuur.
    Effi nog van harte gefeliciteerd met je diploma! En nu morgen in het vliegtuig op naar het andere halfrond. Uniek hoor met je kinderen/ouders zo'n mooie reis maken.
    Geniet van het avontuur, van de natuur, de mooie ontmoetingen die jullie te wachten staan en van elkaars gezelschap.
    Wij zullen iedere ochtend aan jullie denken als wij onze kiwi's eten :)

Dikke knuffels, Dorien en Carla

• 06 December 2014 - 13:03

Wilma Wn. Willie:

Ha lieve luitjes!! Ja het is zover! Hebben jullie vanmorgen uitgezwaaid en een geweldige tijd toegewenst. Ga er heerlijk van genieten met z'n viertjes!! En natuurlijk gaan we jullie volgen!!! Luv you all!! Dikke X en knuffel van ons!!!

• 06 December 2014 - 18:43

Yvonne En Ben:

Dag lieve allemaal
    Vanmorgen hebben wjj jullie uitgezwaaid, ik hoop dat alles goed gaat.
    Wij gaanjullie zeker volgen .lieve groeten vanuit ons flevoland pap en mams xxx

• 07 December 2014 - 09:29

JFPM:

...yes, whats app werkt, zelfs in het drukke hongkongerland :)
    Ziet er goed uit en fijn dat jullie een mooie reis hebben gehad. Nu aan de lijst met heellijk chinees biell.
    Geniet ze in de wereldstad en op naar het nieuwe zeeland...ben benieuwd of ze daar ook een pannenkoekenbakker hebben....
    Tot snel!! Lfs, Jori Mark Flo&Pip x

• 07 December 2014 - 10:24

Maartje:

Lieve allemaal,
    Wat een bijzondere reis gaan jullie maken!
    Geniet van alles!
    XXX Maartje

• 09 December 2014 - 17:27

Kirsten:

ENJOY!!!

young-oldies

Een bijzondere reis, voor zowel jong als oud. Een groot avontuur wat te wachten staat voor twee zestigers en twee twintigers. De 60-plussers zijn te herkennen aan hun opvallende maar vooral kleurrijke verschijning. Zij volgen de komende 6 weken een vlaggetje en zijn altijd in voor een praatje. Pas wel op, want dit is op eigen risico ;-). Om het geheel in goede banen te leiden worden zij begeleid door de jongere garde. De vliegtickets en de camper zijn geboekt maar verder laten we ons verrassen. We gaan zien waar de weg ons zal brengen en houden jullie daarvan op de hoogte. "Wie naar buiten kijkt, droomt, wie naar binnen kijkt, ontwaakt" - C. Jung. Wij hebben ontzettend veel zin in dit grote avontuur! Lieve groet, Riny, Riet, Wesley & Effi

Actief sinds 03 Dec. 2014