Nieuw Zeeland - Reisverslagen van young-oldies - WaarBenJij.nu Nieuw Zeeland - Reisverslagen van young-oldies - WaarBenJij.nu

Nieuw Zeeland

"Wie naar buiten kijkt, droomt, wie naar binnen kijkt, ontwaakt" - C. Jung.

Wij hebben ontzettend veel zin in dit grote avontuur!

14 Januari 2015

They did it!!

07 Januari 2015

Wat vliegt de tijd

31 December 2014

Op zoek naar goud...

24 December 2014

Het werd echt heet onder onze voeten...

21 December 2014

Na regen komt zonneschijn
young-oldies

Een bijzondere reis, voor zowel jong als oud. Een groot avontuur wat te wachten staat voor twee zestigers en twee twintigers. De 60-plussers zijn te herkennen aan hun opvallende maar vooral kleurrijke verschijning. Zij volgen de komende 6 weken een vlaggetje en zijn altijd in voor een praatje. Pas wel op, want dit is op eigen risico ;-). Om het geheel in goede banen te leiden worden zij begeleid door de jongere garde. De vliegtickets en de camper zijn geboekt maar verder laten we ons verrassen. We gaan zien waar de weg ons zal brengen en houden jullie daarvan op de hoogte. "Wie naar buiten kijkt, droomt, wie naar binnen kijkt, ontwaakt" - C. Jung. Wij hebben ontzettend veel zin in dit grote avontuur! Lieve groet, Riny, Riet, Wesley & Effi